Παρουσίαση
Η Oxette, μια ελληνική εταιρεία fashion κοσμημάτων με το μεγαλύτερο δίκτυο καταστημάτων στην χώρα, δραστηριοποιείται περισσότερο από 20 χρόνια (B2B και B2C) μέσω 400 σημείων πώλησης σε Ελλάδα και εξωτερικό.
Τι μπορεί να κάνει προκειμένου να συνεχίσει την ανάπτυξη σε ένα περιβάλλον καταιγιστικών αλλαγών, έχοντας απέναντι της παγκόσμιους κολοσσούς;
Η Oxette έχοντας καταστήματα τοποθετημένα στα καλύτερα σημεία της αγοράς, μια στρατηγική απόφαση της προηγούμενης δεκαετίας, τώρα βλέπει το βάρος να μετατοπίζεται στους ανθρώπους της και θέτει για το 2024 ως στόχους:
▪️Αύξηση της παραγωγικότητας.
▪️Διατήρηση ατόμων με τις κατάλληλες δεξιότητες (μείωση κόστους recruitment)
▪️Διαχείριση της αλλαγής (Συνεχές Reskilling & Upskilling και αλλαγή κουλτούρας μάθησης)